نوع – جور کردن اثر انگشت ازدواج قانون

نوع – جور کردن: اثر انگشت ازدواج قانون انگشت مجازات ثبت کردن ازدواج عقد نکاح صیغه عقد

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی به چه علت باید از روحانی عبور کرد؟/ هنوز هزینه عبور از خاتمی را می پردازیم ، فیض‌الله عرب‌سرخی

    فیض الله عرب سرخی گفت: عبور از روحانی حرف و خواسته دقیقی نیست. به چه علت باید از روحانی عبور کرد؟ هنوز یک سال نشده از ایامی که با یک تلاش ملی توانستیم آقای روحا

    به چه علت باید از روحانی عبور کرد؟/ هنوز هزینه عبور از خاتمی را می پردازیم ، فیض‌الله عرب‌سرخی

    فیض الله عرب سرخی: به چه علت باید از روحانی عبور کرد؟/ هنوز هزینه عبور از خاتمی را می پردازیم

    عبارات مهم : سیاسی

    فیض الله عرب سرخی گفت: عبور از روحانی حرف و خواسته دقیقی نیست. به چه علت باید از روحانی عبور کرد؟ هنوز یک سال نشده از ایامی که با یک تلاش ملی توانستیم آقای روحانی را جهت دور دوم رییس جمهور کنیم. در خیلی از زمینه ها موفق بوده هست. ما خودمان تاکیدمان هر لحظه بر بحث تدریجی بودن هست. طبعا ایشان هم برنامه ها و شعارهایش را پیگیری می کند.

    دی ماه که اعتراضات مردم در خیابان ها را شاهد بودیم، جریان اصلاحات تلاش کرد تا ضمن به رسمیت شناختن حق اعتراض از دامنه و گستردگی آن بکاهد. مساله ای که فیض الله عرب سرخی، فعال سیاسی اصلاح طلب مطرح می کند. او می گوید که «اگر به تاریخ اصلاحات دقت کنیم، زیاد نقش هشداردهنده داشته اند جهت اینکه نارضایتی ها به اعتراضات وسیع بدل نشود.»

    به چه علت باید از روحانی عبور کرد؟/ هنوز هزینه عبور از خاتمی را می پردازیم ، فیض‌الله عرب‌سرخی

    با این حال این پرسش مطرح می شود که اصلاحات به عنوان یک جریان سیاسی حاضر در قدرت چه پاسخی در برابر این نارضایتی ها دارد. این عضو شرکت مجاهدین انقلاب تاکید می کند که «با تکیه بر حکمرانی خوب می شود از گسترش دامنه این اعتراضات و نارضایتی ها جلوگیری کرد و رضایت معترضان امروز را هم جلب کرد.»

    اعتراضات و تجمعات اخیر در کشور چه تحولاتی در حد فاصل ارتباطی جامعه و جریان های سیاسی به وجود آورد؟

    جریانات سیاسی در ماجرای اخیر توجه ارزش به مطالبات مردم و حتی تغییرها زیاد جلب شد. بحث حق اعتراض را در بین جریانات سیاسی به چالش کشید و در واقع این حق بالاخره به وسیله گروه های متفاوت مطرح شد و به رسمیت آشنا شد. حتی شما دیدید که در این مدت اصولگرایان نیز راجع به حق اعتراض مردم سخن گفته و آن را پذیرفتند. البته هزینه این نزدیک شدن کم نبود ولی مهم و قابل تامل است.

    فیض الله عرب سرخی گفت: عبور از روحانی حرف و خواسته دقیقی نیست. به چه علت باید از روحانی عبور کرد؟ هنوز یک سال نشده از ایامی که با یک تلاش ملی توانستیم آقای روحا

    جریان اصلاحات تا چه اندازه بر اساس حوادث و اعتراضات اخیر نیاز به عصری شدن و نو شدن دارد تا بتواند بر اساس نیازهای تازه جامعه حرکت سیاسی خود را تنظیم کند؟

    جریان اصلاحات جریانی است که با توجه به نوگرایی درونی که دارد طبیعتا در مسیر خودش تلاش می کند که نو به نو شود و تلاش می کند که بر اساس اطلاعات ضمن پایبندی به مبناها، اصول و چارچوب های کلی ای که دارد در رابطه با پیشبرد اهداف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی گفتمانی خودش از جامعه بازخورد بگیرد، به جامعه بازخورد دهد و دایم در آینه جامعه خود و عملکردش را مورد بازبینی قرار دهد و به این ترتیب طبیعی است که در بعضی راهبردها بازبینی داشته باشد و در بعضی برهه ها حتی به نوسازی گفتمان خود بپردازد ولی نمی توان این عنوان مهم را نادیده گرفت که شعارهای مبنایی و مهم مورد حمایت جبهه اصلاحات کماکان جزو نیازهای مهم جامعه است.

    به همین علت دچار کهنگی به معنای واقعی خود نشده هست. به عنوان نمونه آزادیخواهی، دموکراسی خواهی، عدالت جویی، اهمیت جامعه مدنی، تنش زدایی با جهان، حاکمیت قانون، اصول حکمرانی خوب، پاسخگو بودن… کدام یک از اینها امروز خواسته مردم نیست؟ کدام یک از این نیازها به طور کامل مرتفع شده است است؟ این شعارها، همان اهدافی هستند که در طول وقت به وسیله جبهه اصلاحات مطرح شده است و همچنان موضوعیت دارند، هرچند در بیان و طرح آنها طبیعتا اولویت ها بر اساس پرسشها روز ممکن است جابه جا شود.

    به چه علت باید از روحانی عبور کرد؟/ هنوز هزینه عبور از خاتمی را می پردازیم ، فیض‌الله عرب‌سرخی

    برخی اصلاح طلبان تاکید کرده اند که عبور از روحانی مساله ای خطرناک هست. شما با این گزاره موافق هستید؟

    عبور از روحانی حرف و خواسته دقیقی نیست. به چه علت باید از روحانی عبور کرد؟ هنوز یک سال نشده از ایامی که با یک تلاش ملی توانستیم آقای روحانی را جهت دور دوم رییس جمهور کنیم. در خیلی از زمینه ها موفق بوده هست. ما خودمان تاکیدمان هر لحظه بر بحث تدریجی بودن هست. طبعا ایشان هم برنامه ها و شعارهایش را پیگیری می کند. نقدی هم داشته باشیم حتما به صراحت و بدون تعارف عنوان می کنیم. حتی ممکن است نقد ما به تندی هم مطرح شود چون رودربایستی نداریم، ولی این به معنای عبور از روحانی نیست. ما تجربه این اتفاق را در گذشته هم داشته ایم. جز ضرر هیچ دستاوردی جهت جامعه و منافع ملی نداشته هست. کمی به عقب بازگردیم می توانیم به خاطر بیاوریم روزهایی را که بحث عبور از خاتمی مطرح شد و نتیجه آن را سال هاست می بینیم و هنوز نتوانسته ایم از آن رها شویم.

    نارضایتی ها در جامعه از چه راه های منطقی ای می تواند به بدنه قدرت انتقال یافته شود؟

    فیض الله عرب سرخی گفت: عبور از روحانی حرف و خواسته دقیقی نیست. به چه علت باید از روحانی عبور کرد؟ هنوز یک سال نشده از ایامی که با یک تلاش ملی توانستیم آقای روحا

    منطقی ترین راه جهت انتقال نارضایتی ها از جامعه به قدرت، احزاب و نهادهای مدنی و رسانه ها هستند. اصلا جامعه مدنی، جامعه ای است که همه حرف ها اعم از اعتراض ها و سایر مطالبات را به نحو مناسبی دسته بندی می کند و به قدرت انتقال یافته می کند. منتها این نافی راه های دیگر مثل حق اعتراض نیست. گاهی نیاز است بعضی مطالبات به فریاد تبدیل بشوند و حتی با خشم اعلام شوند. این اتفاق در یک خانواده کوچک هم ممکن است رخ دهد. این جزو محیط زیست خانواده هست. بعد باید این وضع را جهت یک جامعه هم به رسمیت آشنایی و اجازه داد خشم و خشم هایش را فریاد بزند. هیچ اتفاق بدی در بعد فریاد وجود ندارد. به همین علت هم در دنیای امروز اهمیت حق اعتراض به درستی درک شده است هست. علاوه بر اینها مطبوعات و رسانه ها هستند کانال های انتقال نارضایتی ها، نظرات و حتی پیشنهادات جامعه به قدرت هستند و قدرت هم وظیفه پاسخگویی به این مطالبات و حرف ها را دارد.

    مهم ترین انتظار اصلاح طلبان از دولت در شرایط کنونی چیست؟

    اصلاح طلبان انتظاری بیش از وعده هایی که آقای روحانی در انتخابات مطرح کرده از دولت ایشان ندارند و در حال حاضر شاید یکی از بااهمیت ترین انتظارات اصلاح اوضاع اقتصادی هست. شاید بد نباشد در این باره دولت و حتی شخص آقای روحانی هم در ترکیب تیم اقتصادی دولت بازبینی داشته باشند.

    به چه علت باید از روحانی عبور کرد؟/ هنوز هزینه عبور از خاتمی را می پردازیم ، فیض‌الله عرب‌سرخی

    اصلاح طلبان چقدر خودشان را در روی آوردن مردم به روش های غیر اصلاح طلبی که در اعتراضات نمودی از آن پیدا شد، سهیم می دانند؟

    حتما همه ما نقشی کمابیش دراین رویکرد اعتراضی مردم داشته ایم و باید به نقش خود نگاه کنیم. شاید باید جاهایی همدلی بیشتری داشتیم؛ با مردم ارتباط بیشتری برقرار می کردیم؛ توضیحات بیشتری می دادیم و زیاد پاسخگوی نارضایتی ها و گله ها بودیم. شاید مورد نیاز بود در جایی گفتمان مان را زیاد به روز کنیم و به فهم و نظر عامه مردم باید نزدیک تر می کردیم. شاید مسائلی مانند عدالت اجتماعی مورد غفلت قرار گرفته باشد. اینها مسائلی است که ممکن است بخشی از آن سهم اصلاح طلبان باشد ولی واقعیت این است که اگر به تاریخ اصلاحات دقت کنیم، زیاد نقش هشداردهنده داشته اند جهت اینکه نارضایتی ها به اعتراضات وسیع بدل نشود. الان هم معتقدیم با تکیه بر حکمرانی خوب می شود از گسترش دامنه این اعتراضات و نارضایتی ها جلوگیری کرد و رضایت معترضان امروز را هم جلب کرد.

    جامعه چقدر به عبور از اصلاح طلبی فکر می کند؟ آیا این امر محتمل است و بعد از صلاح طلبی، چیست؟

    جامعه به هیچ جریانی تعهدی نداده هست. اگر روزی احساس کند که با اصلاح طلبی نمی تواند مطالبات خود را وصول کند حتما راه دیگری جهت آن پیدا می کند و از اصلاحات هم عبور می کند. کمااینکه در تاریخ معاصر خودمان و سایر ملل مثال های آن کم نیستند. جامعه می خواهد به هدفی برسد. یک مسیر پیش پایش گذاشته می شود. امتحانش می کند و اگر متوجه شد که راه مسدود است و به هدفش نخواهد رسید طبیعی است که به راه های دیگر هم فکر کند و حتی مسیرش را عوض می کند. در حال حاضر به نظر نمی رسد که جامعه به عبور از اصلاح طلبی رسیده باشد. چون دستاوردهای ملموسی را جامعه، از مسیر اصلاح طلبی داشته است و در حال کسب هست. اگر همین حرکت تدریجی را به یأ س ها دامن نزنیم و در عوض آن امید بیافرینیم و دستاوردها را به همان اندازه ناکامی ها مطرح کنیم، جامعه قطعا به عبور از اصلاح طلبی نخواهد رسید.

    اعتماد

    واژه های کلیدی: سیاسی | اعتراض | اعتراض | اعتراضات | نارضایتی | اصلاح طلب | اصلاح طلبان | اخبار سیاسی و اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار